zaterdag 31 december 2016

Een allerlaatste blog...........





























2016 een jaar bijna voorbij.
2016 was ook weer een nieuw begin voor mij
Met een eigen bedrijf, altijd een spannend begin
maar naar blijkt, ook wel weer helemaal mijn ding

Zo gaaf als dromen uitkomen voor gasten
hetzij met een sledetocht of andere spannende fratsen
De dankbaarheid en blijdschap op hun gezicht
dat is waar het om gaat en waar je voor zwicht

Kan ik er van leven, ik heb werkelijk geen idee
maar de kwaliteit van leven en doen wat je leuk vindt
dat is meer mijn idee

Heb je een droom? Schroom niet, ga ervoor en probeer
wie weet komt er anders nooit meer "een andere keer"

We wensen langs deze weg iedereen een super nieuw jaar
vol spannende uitdagingen, alleen of met elkaar!











Geen opmerkingen: