vrijdag 16 december 2016

Plötsligt händer det.........IGEN oftewel..................plotseling gebeurd het.......ALWEER!

Zo heb je net het ene verwerkt en laten bezinken, zo krijg je het andere in de schoot geworpen.

Donderdagochtend gaat de telefoon, met aan de andere kant één van de contactpersonen van Destination Jokkmokk aan de lijn. Na een intro over beurzen voor vakantiegasten, oftewel vakantiebeurzen, komt de vraag of ik mee wilde naar Amsterdam. ......BEEEEENGGG..............WAT?

Ja, in januari is een beurs en we willen daar namens Jokkmokk heen en namens Swedish Lapland en Visit Sweden. Maar .......en daar gaan we weer; je moet NU beslissen.

Ik klapper nog even na met mijn oren en dan pas dringt het tot me door. Alle radertjes beginnen te draaien, te lopen en te denken. Met wat geluk heeft H. nog vakantie en met wat geluk kunnen we een extra ticket regelen en kan Jaap ook mee, maar dan naar Sonja en zijn moeder.
JAAAAAAAAAAAAAAAAA, ehhhhhhhhhhhhhhhh ik denk het wel. ehhhhhhhh ja, volgens mij wel. JAAAAAAAAA, ik doe het gewoon, we regelen wel wat. Anders kan Jaap nakomen.

Nu is er een Vakantiebeurs in Utrecht en ook een nieuwe beurs voor bijzondere vakanties in de Beurs van Berlage.. Blijkt dus om Utrecht te gaan.

Oftewel, Maaandag 9 januari naar Amsterdam en met de trein naar Utrecht. En Zaterdag weer terug.
Tijd voor andere dingen zal er niet zijn, workshops, etentjes (ohhhhhhhhhhh extra knop aan mijn broek!) en met man en macht Jokkmokk en Swedish Lapland vertegenwoordigen. Uiteraard gaat er een stapel flyers mee van Skabram en J.A.D.

Utrecht, here we come!! Hoe leuk is dat?



https://www.facebook.com/Vakantiebeurs/






Geen opmerkingen: